Bon jour a tous (message a tous))
J’aurai besoin de votre aide et de diffusion si possible dans votre réseau car j’ai gagné le voyage et croisiere et auto mentionné ci-dessous tout payé sauf le billet Montréal fort Lauderdale mais la personne qui devait m’accompagner a eu un empêchement et je dois trouver quelqu’un autre pour m’accompagner et m’aider car j’ai 70 ans et besoin un peu aide pour mes déplacements.
Le voyage est du 6 au 20 octobre en lit séparé! Et tout est déjà payer sauf le billet avion.
Donc si vous connaissez une personne qui veut profiter de ce cadeau, que la personne communique avec moi svp!
Merci de porter attention à ce message!
voici les détails complets du voyage!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Congratulations and Welcome Aboard. Your vacation has been confirmed for arrival on 10/6/2018.

Important: Upon arrival, please proceed to the Welcome Center listed below to receive your Cruise Vouchers, Hotel Vouchers and Maps.

Remember, you will be unable to check in to the Hotel or board the Cruise without the appropriate vouchers.

Your Itinerary is listed below:

Welcome Center:
Pick up your Cruise Vouchers at the Ft. Lauderdale Welcome Center located at the Ramada Ft. Lauderdale.
5100 N. State Road 7 (441) - Fort Lauderdale, FL 33319.

If arriving after 9:00pm, please call the Welcome Center at (954)735-7474 prior to your departure.
Car Rental:
Budget Car Rental
Confirmation: 37065454US6

Pick-up: 10/6/2018 FT LAUDERDALE AIRPORT - 600 Terminal Dr, Fort Lauderdale, FL 33315
Car Type: EC

Drop-off: 10/11/2018 WEST PALM BEACH AIRPORT - 2005 BELVEDERE ROAD , West Palm Beach, FL 33406

Hotel:
Ramada - Fort Lauderdale

Confirmation: On Vouchers
South Florida
Check In: 10/6/2018
Check Out: 10/10/2018
4 Nights
Resort Tour:
10/7/2018
Directions and time to be scheduled at the Welcome Center.
Cruise:
Grand Classica - Florida

Departure: 10/10/2018 Arrival: 10/11/2018
CAT4 - OUTSIDE
Cruise to Grand Bahama Island: The ship boards at the Port of Palm Beach on Wednesday, October 10, 2018.Boarding begins at 12:00pm. You MUST be on board no later than 4:30pm. You will arrive on Thursday, October 11, 2018 to Grand Bahama Island.
TRAVELER INFORMATION - Please verify all names and information. If any changes are necessary please call Reservations at least 10 days prior to travel.
Passenger Name:
Date of Birth:

GALIPEAU, MICHEL
1948

Hotel:
Wyndham Fortuna Beach

Bahamas
Check In: 10/11/2018
Check Out: 10/15/2018
4 Nights
Cruise:
Grand Classica - Bahamas

Departure: 10/15/2018 Arrival: 10/16/2018
CAT4 - OUTSIDE
Return Cruise: The ship boards at the Port of Grand Bahama on Monday, October 15, 2018. You MUST be on board no later than 4:30pm. You will arrive on Tuesday, October 16, 2018 to the Port of Palm Beach.
ah je serais trèèès intéressée ! j'ai une âme d'infirmière et en plus je suis diponible début octobre ça tombe bien :D
mais... il est où ce voyage ? :?:
voyage, voyage !! :D
malaja a écrit : ah je serais trèèès intéressée ! j'ai une âme d'infirmière et en plus je suis diponible début octobre ça tombe bien :D
mais... il est où ce voyage ? :?:

floride puis crosisiere bahamas puis 5 jours au bahamas! tel que decris dans mon texte! du 6 au 20 octobre
Michel :D
Vraiment chouette cette proposition. Bravo et merci. Il y a toujours et partout des gens de cœur..
dommage trop tard j'espère que vous vous êtes régalés et que le voyage était super